مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 18:002023-12-23اقتصادي

ساکنین کوی فلسطین در طرح«کلید به کلید »جابه جا می شوند


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه جابه جایی ساکنین کوی فلسطین با طرح کلید به کلید انجام می شود، گفت: در این طرح واحدهای مسکونی که در بخش های ناکارآمد شهری هستند با شرایط خاص جا به جا می شوند.

- اصغر اسماعیلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به نحوه جابه جایی ساکنین کوی فلسطین اظهار کرد: طرحی در راه و شهرسازی با عنوان طرح کلید به کلید اجرا می شود و واحدهای مسکونی که در بخش های ناکارآمد شهری هستند با شرایط خاص جا به جا می شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ابراز کرد: افرادی که واحدهای مسکونی در محله ناکارآمد شهری دارند، قیمت کارشناسی با 15 درصد افزایش، نسبت به زمین یا واحدی که راه و شهرسازی تحویل می دهد با 40 درصد کاهش قیمت کارشناسی، برای این افراد به صورت طرح کلید به کلید تبادل واحد می شود.

وی با بیان اینکه در کوی زیتون و سایت های دیگر که طرح نهضت ملی مسکن اجرا می شود بخشی به صورت مجزا و خارج از تعداد واحدهای پیش بینی شده برای سایر متقاضیان نهضت ملی مسکن، برای جابه جایی ساکنین کوی فلسطین در نظر گرفته شده است، گفت: در فاز اول در سه زون تعدادی از واحد های مسکونی کوی فلسطین که در محدوده راه آهن هستند در اولویت جابه جایی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساکنین کوی فلسطین در طرح«کلید به کلید »جابه جا می شوند

ساکنین کوی فلسطین در طرح«کلید به کلید »جابه جا می شوند