مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 23:512024-01-13سياسي

موانع حضور سرمایه گذاران در فریدونکنار برداشته می شود


سرپرست فرمانداری فریدونکنار با تاکید بر اینکه حضور سرمایه گذاران در این شهرستان از گذشته تا به امروز مغفول مانده است، گفت: از شهرداران و شوراهای شهر می خواهم که موانع حضور سرمایه گذاران را از بین ببرند و برایشان فرش قرمز پهن شود تا مشکل اشتغال را در شهرستان حل شود.

- به خبرگزاری فارس از شهرستان فریدونکنار، مسیب میررمضانی امشب در مراسم تودیع و معارفه فرماندار فریدونکنار اظهار کرد: شهرستان فریدونکنار با 350 شهید دفاع مقدس، دو شهید مدافع حرم و شهدای مدافع امنیت که تقدیم این نظام و انقلاب کرده است وظیفه را بر ما سخت کرد که امیدواریم خدماتی را به اجرا در بیاوریم.

وی خاطرنشان کرد: توصیه امام جمعه که از باب دغدغه مندی برخی از امورات که باید جدی پیگیری شود را نقشه راه خواهد بود و همدلی و اتحاد شاکله راه ما خواهد بود تا بتوانیم منشا اثر خیر باشیم.

مسیب میررمضان سرپرست فرمانداری فریدونکنار سرپرست فرمانداری فریدونکنار با اشاره به اینکه  فریدونکنار دارای ظرفیت های بسیار اثرگذاری در استان است که باید به آن توجه جدی شود، تصریح کرد: اقتصاد دریا با توجه به ظرفیت بندر و گمرک فعالی که در فریدونکنار وجود دارد بسیار حائز اهمیت است.

میررمضانی با اشاره به اینکه بنده خدمتگزار مردم هستم، گفت: هر مسؤولی که خدمتگذاری بیشتری داشته باشد در بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع حضور سرمایه گذاران در فریدونکنار برداشته می شود

موانع حضور سرمایه گذاران در فریدونکنار برداشته می شود