مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 09:152024-01-08اقتصادي

بیش از 1000 هکتار از مزارع عنبرآباد زیر کشت گندم قرار گرفت


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عنبرآباد گفت: در سال زراعی تاکنون افزون بر 1000 هکتار از زمین های کشاورزی این شهرستان به کشت ارقام مختلف گندم اختصاص یافته است .

- ایسنا/کرمان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عنبرآباد گفت: در سال زراعی تاکنون افزون بر 1000 هکتار از زمین های کشاورزی این شهرستان به کشت ارقام مختلف گندم اختصاص یافته است .

ابوالحسن پیرنیا 18 دی ماه با بیان اینکه بذر گندم با نظارت کارشناسان مراکز جهاد کشاورزی در بین گندم کاران توزیع شد، افزود: پیش بینی می شود امسال 4700 تن گندم تولید شود .

وی هدف از طرح کشت قراردادی گندم به منظور سود کشاورزان، حذف واسطه ها، افزایش کیفیت و کمیت محصولات و .

دانست و اظهار کرد: در سال زراعی جدید در شهرستان عنبرآباد تاکنون بیش از 70 درصد سطح ابلاغی کشت قراردادی گندم ثبت شده است .

مدیر جهاد کشاورزی عنبرآباد افزود: این طرح با همکاری سازمان جهاد کشاورزی، سازمان تعاون روستایی، اداره کل غله، صندوق بیمه کشاورزی، بانک کشاورزی، شرکت خدمات حمایتی و اتحادیه های مربوطه اجرا می شود .

پیرنیا گفت: بر مبنای این قرارداد کشاورزان در پایان فصل کشت محصول برداشت شده خود را به قیمت تضمینی اعلام شده به جهاد کشاورزی تحویل می دهند و بعد از کسر هزینه های تأمین شده از سوی دولت مطالبات خود را دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 1000 هکتار از مزارع عنبرآباد زیر کشت گندم قرار گرفت

بیش از 1000 هکتار از مزارع عنبرآباد زیر کشت گندم قرار گرفت