مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 11:232024-01-03سياسي

آغاز روند اجرایی دومین دوره زنان تاثیرگذار


مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری زنجان به آغاز روند اجرایی کنگره زنان تاثیرگذار اشاره کرد و گفت: این روند تا دهه فجر به تدریج عملیاتی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، فائزه موسوی، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری زنجان پیش از ظهر امروز در آیین آغاز دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار استان زنجان از آغاز روند اجرایی دومین دوره این کنگره خبر داد و اظهار کرد: این کنگره تا دهه فجر به تدریج عملیاتی خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری زنجان با تشریح روند برگزاری کنگره نخست زنان تأثیرگذار با مشارکت کمتر از 600 بانو اشاره کرد و افزود: از منتخبان این کنگره تقدیر شد.

وی به تصمیم معاونت زنان ریاست جمهوری برای برگزاری دور دوم این کنگره بعد از موفقیت دور نخست اشاره کرد و افزود: فرایند انتخاب برگزیدگان این کنگره به صورت تدریجی طی و معرفی می شوند.

در ادامه این کنگره آقاجانلو، دبیر علمی کنگره علمی زنان تأثیرگذار با تشریح اهداف این کنگره گفت: فراخوان برگزاری کنگره از آذرماه آغاز و در دی ماه دو بار تا هشتم و 13 دی ماه تمدید شد.

دبیر علمی کنگره زنان تاثیرگذار استان زنجان از ثبت نام 800 بانوی زنجانی در این کنگره خبر داد و تصریح کرد: روند انتخاب برگزیدگان کنگره در هشت کارگروه تعریف شده طی و منتخبان طبق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز روند اجرایی دومین دوره زنان تاثیرگذار

آغاز روند اجرایی دومین دوره زنان تاثیرگذار