مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 14:002024-01-11سياسي

روستاها کارخانه تولید و اشتغال هستند


روستاها کارخانه های تولید هستند که بیشترین اشتغال باکمترین هزینه دارند و نقش مهمی در مهار تورم دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، بابک محمدی بخشدار مرکزی روانسر امروز در نشست با دهیاران با اشاره به اینکه دهیاران نمایندگان دولت در روستاها هستند، از آن ها به عنوان سربازان خط مقدم و پیشگامان توسعه روستا یاد کرد.

وی ادامه داد: بدون شک یکی از اولویت ها و آرمان های انقلاب اسلامی توجه ویژه و خدمت رسانی به روستاییان و عشایر بوده و این مهم به عنوان یکی از راهبردهای اصلی در بیانات مقام معظم رهبری (مدظله) در دستور کار قرار گرفته است.

بخشدار مرکزی روانسر خاطرنشان کرد: روستاها کارخانه های تولید هستند که بیشترین اشتغال باکمترین هزینه دارند و نقش مهمی در مهار تورم دارند.

جلسه بخشدار مرکزی روانسر با دهیاران   محمدی افزود: ارتباط قوی و مستمر دهیاران با بخشداری لازم است و پیگیری جدی و مشکلات و مطالبه از شوراها برای مصوبات الزامی ست و جلو گیری از ساخت و ساز های بدون مجوز از  بدو شروع و تشویق مردم به دریافت مجوز و ساخت اصولی که با دریافت عوارض در آبادانی روستا کمک خواهد شد و دهیاران موظف هستند طرح ها ایده ها و برنامه ها در زمینه گردشگری کار آفرینی و تولیدی با توجه به شناخت که نسبت به منطقه دارند به بخشداری ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاها کارخانه تولید و اشتغال هستند

روستاها کارخانه تولید و اشتغال هستند