مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 21:002024-01-03سياسي

سردار رادان در واکنش به حمله تروریستی کرمان: ریشه ترور را می سوزانیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدرضا رادان؛ فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پی وقوع حادثه تروریستی شهدای کرمان اظهار کرد: - سردار رادان در واکنش به حمله تروریستی کرمان: ریشه ترور را می سوزانیم فرمانده کل انتظامی گفت: با همت جمعی و با اراده ای راسخ تر از قبل ریشه ترور را نه اینکه بخشکانیم بلکه می سوزانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدرضا رادان؛ فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پی وقوع حادثه تروریستی شهدای کرمان اظهار کرد: ددمنشان زمان و دریوزگان تاریخ باز هم چهره کریه خود را نشان دادند و با نیت برهم زدن اتحاد و انسجام ملی مردم سرافراز ایران به اقدامی ناجوانمردانه دست زدند.

وی افزود: شهدای حادثه تروریستی کرمان داغ بر دل نهاده است و به تمامی عزیزان، خانواده صبور شهدا و هم وطنان به سوگ نشسته تسلیت عرض می نمایم.

رادان گفت: از خانواده خدوم فراجا که در حال تامین نظم و خدمات امدادی به مردم شریف کرمان بودند نیز چند شهید تقدیم درخت تناور اسلام و انقلاب شد.

فرمانده کل انتظامی گفت: فرومایگان بدانند و آگاه باشند که چنین اقداماتی نه تن ها باعث تفرقه نخواهد شد بلکه بر وحدت کلمه مردم ایران خواهد افزود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار رادان در واکنش به حمله تروریستی کرمان: ریشه ترور را می سوزانیم

سردار رادان در واکنش به حمله تروریستی کرمان: ریشه ترور را می سوزانیم