مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 21:402024-01-11ورزشي

تورنمنت کشتی آزاد زاگرب/ نخودی قهرمان شد


کنتچادزه در دور مقدماتی موفق به تحمیل شکستی سنگین به عبدالله شیخ اعظمی شده بود که نخودی با این برد انتقام شیخ اعظمی را هم گرفت.

- محمد نخودی با شکست آوتاندیل کنتچادزه علاوه بر گرفتن انتقام عبدالله شیخ اعظمی از حریف گرجستانی، قهرمان وزن 79 کیلوگرم تورنمنت رنکینگ دار زاگرب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، کشتی ‎های رده بندی و فینال چهار وزن 79، 92، 97 و 125 کیلوگرم تورنمنت اوپن کرواسی از ساعت 20:30 امشب (21 دی) آغاز شد.

ایران محمد نخودی، امیرعلی آذرپیرا، امیرحسین زارع و امیررضا معصومی را در فینال سه وزن 79، 97 و 125 کیلوگرم داشت و عبدالله شیخ اعظمی و کامران قاسم پور هم در دیدار رده بندی باید روی تشک می رفتند.

یکی از دو دیدار رده بندی وزن 79 کیلوگرم بین شیخ اعظمی و ویک برگزار شد.

کشتی گیر آمریکایی که دور قبلی 6-6 شکست مقابل نخودی را تجربه کرده بود.

قهرمان وزن 79 کیلوگرم مسابقات کشوری در مبارزه ای پراشتباه، در این مبارزه با نتیجه 15-4 و با ضربه فنی مغلوب ویک آمریکایی شد و باتوجه به دوره ای برگزار شدن رقابت های این وزن، بعد از ویک، در جایگاه چهارمی قرار گرفت.

فینال این وزن نیز بین محمد نخودی و آوتاندیل کنتچادزه گرجستانی برگزار شد که دارنده دو نشان نقره و یک برنز جهانی با ارائه نمایشی قابل قبول و مطمئن، این کشتی گیر گرجستانی که شاگرد گئورگی گوگچلیدزه قهرمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تورنمنت کشتی آزاد زاگرب/ نخودی قهرمان شد

تورنمنت کشتی آزاد زاگرب/ نخودی قهرمان شد