مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 14:402024-01-02بين الملل

درخواست در عراق برای اخراج آمریکایی ها همزمان با سالروز شهادت فرماندهان پیروزی


همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت «فرماندهان پیروزی» (شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس)، یک جنبش عراقی خواستار اخراج فوری نظامیان آمریکا از این کشور شد.

- همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت فرماندهان پیروزی (شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس)، یک جنبش عراقی خواستار اخراج فوری نظامیان آمریکا از این کشور شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جنبش حقوقی مردمی عراق امروز (سه شنبه) بار دیگر خواستار اتخاذ تدابیر و تصمیمات سختگیرانه از سوی دولت کشورش برای اجرای مصوبه پارلمان عراق مبنی بر اخراج اشغالگران آمریکایی از این کشور شد.

محمد الصحاف ، سخنگوی این جنبش در گفت وگو با خبرگزاری المعلومه گفت: دولت در موضع گیری در خصوص بمباران مکرر مقرهای الحشد الشعبی سهل انگاری می کند، اما اخراج نیروهای آمریکایی الزام آور است.

وی افزود: این خواست ملت عراق است که با میلیون ها نفر تظاهرات کردند و خواستار اخراج نیروهای آمریکا شدند؛ بنابراین از دولت و پارلمان می خواهیم که فورا آنها را از خاک عراق بیرون کنند.

الصحاف در ادامه با اشاره به اینکه اخراج نیروهای خارجی و در راس آنها آمریکایی ها به یک مطالبه مردمی و سیاسی برای حفظ حاکمیت عراق تبدیل شده است، تاکید کرد: عراق 20 سال است که به خاطر اشغالگری آمریکا در رنج است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست در عراق برای اخراج آمریکایی ها همزمان با سالروز شهادت فرماندهان پیروزی

درخواست در عراق برای اخراج آمریکایی ها همزمان با سالروز شهادت فرماندهان پیروزی