مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 14:052024-01-18اقتصادي

بهره برداری از سد «لَشتو» در رامسر با حضور معاون رییس جمهور


سد « لَشتو» با وسعت آبیاری یک هزار و 300 هکتار از کشتزارهای غرب استان با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه و مسؤولان استانی به عنوان یکی از اقدامات زیرساختی دولت سیزدهم برای تامین آب کشاورزی مازندران و افزایش توان مهار آب های سطحی در این .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رامسر، سد انحرافی لَشتو در شهرستان رامسر یکی از زیرساخت های مهم مهار آب های سطحی برای تامین آب کشاورزی است که امروز پنج شنبه 28 دی ماه امسال به بهره برداری رسید.

این پروژه با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه و مسؤولان استانی به عنوان یکی از اقدامات زیرساختی دولت سیزدهم برای تامین آب کشاورزی مازندران و افزایش توان مهار آب های سطحی در این استان به بهره برداری رسید.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور داوود منظور در مراسم بهره برداری از سد انحرافی لشتو در جمع  خبرنگاران گفت: اجرای طرح های زیرساختی تأمین آب کشاورزی از آب های سطحی یکی از اقدامات ضروری برای رفع مشکل کشاورزان و کمک به افزایش تولید محصولات کشاورزی و باغی است که این مهم به طو جدی در دستور کار دولت قرار دارد.

وی گفت:: بررسی ها و پیگیری ها برای تأمین اعتبار مورد نیاز اجرای این قبیل طرح ها بر اساس اولویت بندی به طور مستمر در حال انجام است و با توجه به جایگاه مازندران در تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از سد «لَشتو» در رامسر با حضور معاون رییس جمهور

بهره برداری از سد «لَشتو» در رامسر با حضور معاون رییس جمهور