مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 15:452023-12-30بين الملل

رسانه های صهیونیست: ارتش اسراییل از سیاستمداران گله دارد


رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که ارتش این رژیم نسبت به عدم وجود اقدام سیاسی که ادامه جنگ در غزه را توجیه کند، نگران است.

- رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که ارتش این رژیم نسبت به عدم وجود اقدام سیاسی که ادامه جنگ در غزه را توجیه کند، نگران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه 12 رژیم صهیونیستی گزارش داد که ارتش این رژیم نگران نبودن یک اقدام سیاسی است که ادامه جنگ در نوار غزه را توجیه یا اهداف جنگ را در آینده ای نزدیک مشخص کند.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی سما ، شبکه 12 رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش این رژیم معتقد است که عدم اقدامی سیاسی انعقاد معامله با جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) برای تبادل اسرا را دشوار خواهد کرد.

مقاومت فلسطین به رهبری جنبش حماس، هفتم اکتبر (15 مهر) عملیات منحصر به فردی را با حمله به شهرک های صهیونیست نشین منطقه غلاف غزه آغاز کرد و ده ها صهیونیست را به اسارت گرفت.

کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش افسانه ای ادعایی آن ارزیابی می کنند.

این عملیات باعث آغاز تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد و این تجاوزات از هفتم اکتبر تا 24 نوامبر (سوم آذر) ادامه داشت و پس از یک وقفه یک هفته ای جمعه اول دسامبر (دهم آذر) بار دیگر از سر گرفته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های صهیونیست: ارتش اسراییل از سیاستمداران گله دارد

رسانه های صهیونیست: ارتش اسراییل از سیاستمداران گله دارد