مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 14:002023-12-31ورزشي

سومین رویداد ملی «روایت حبیب» در خوزستان برگزار می شود


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان از برگزاری سومین رویداد ملی «روایت حبیب» همزمان با سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در خوزستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، محمد شهباز گهرویی رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان اظهار کرد: این ویژه برنامه که به مدت سه سال مُتمادی از سوی حوزه هنری انقلاب اسلامی همزمان در سراسر کشور به اجرا در می آید؛ امسال با شعار جهان پهلوان حاج قاسم سلیمانی آغاز به کار خواهد کرد.

  وی با بیان اینکه، خوزستان از سال گذشته برگزاری این رویداد را در شهرهای اهواز، دزفول، آبادان و شادگان به صورت میدانی آغاز کرده است، افزود: هدف از برگزاری این برنامه، نشان دادن رشادت ها، اخلاق، منش و رفتار سردار سلیمانی با زبان هنری به مردم است.

  رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان تصریح کرد: ورزشکاران، هنرمندان، پهلوانان و پیشکسوتان عرصه ورزشِ زورخانه ای به یاد سردار دل ها که از ورزشکاران و پهلوانان ورزش های باستانی بوده است؛ به اجرای آیین ورزش باستانی می پردازند.

  به گفته شهباز گهرویی؛ امسال ویژه برنامه های متفاوت و متنوعی اعم از شعرخوانی، اجرای ورزش زورخانه ای، سرود، نمایش، نقالی و .

.

در قالب این رویداد در شهر های اهواز، شوشتر، دزفول، ایذه، ماهشهر و آبادان روز سه شنبه 12 دی ماه همزمان با  سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین رویداد ملی «روایت حبیب» در خوزستان برگزار می شود

سومین رویداد ملی «روایت حبیب» در خوزستان برگزار می شود