مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 12:202024-01-09ورزشي

مناف هاشمی: برخی فدراسیون ها باید تلاش بیشتری انجام دهند/ تاکنون 11 سهمیه گرفتیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک در پایان نشست هیئت اجرایی کمیته در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سه دستور رسمی و یکی دو دستور خارج از دستور جلسه داشتیم که در هیئت اجرایی فرصت نشد در مورد آن صحبت کنیم.

- دبیرکل کمیته ملی المپیک در خصوص کاروان ایران برای المپیک توضیحاتی داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک در پایان نشست هیئت اجرایی کمیته در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سه دستور رسمی و یکی دو دستور خارج از دستور جلسه داشتیم که در هیئت اجرایی فرصت نشد در مورد آن صحبت کنیم.

جلسه فوق العاده ای را باید حداکثر تا هفته آینده داشته باشیم، چون دو بحث مهم مد نظر ما به پایان نرسید، چون مجمع پارالمپیک بود.

وی تاکید کرد: موضوع کاروان المپیک 2024 از دستور جلسات بود که گزارشی توسط بنده و حوزه بین المللی و مرکز نظارت ارائه شد و پیگیری و جلسات سه ماه گذشته در این نشست گزارش شد.

کسب سهمیه ها از 9 ماه گذشته شروع شده و ثبت نام و حضور کشور ها انجام شده و تاکنون 200 کشور برای المپیک ثبت نام کردند و ایران با پیش بینی مرکز نظارت و حوزه بین الملل و جلسات با فدراسیون ها در 16 رشته احتمالا حضور دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناف هاشمی: برخی فدراسیون ها باید تلاش بیشتری انجام دهند/ تاکنون 11 سهمیه گرفتیم

مناف هاشمی: برخی فدراسیون ها باید تلاش بیشتری انجام دهند/ تاکنون 11 سهمیه گرفتیم