مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 12:502024-01-05سياسي

گلایه امام جمعه برازجان از بلاتکلیفی پست های کلیدی در دشتستان


بعضی از پست های کلیدی شهرستان دشتستان چندین ماه و بعضاً چندین سال است که بدون دلیل موجه با سرپرستی و بدون رییس اداره می شوند که قطعاً به ضرر شهرستان و مردم منطقه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان امروز در خطبه های نمازجمعه این هفته، اظهار داشت: متأسفانه علی رغم تماس ها و پیگیری های مستمر و حساسیت شهرستان دشتستان در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و امنیتی، بعضی از پست های کلیدی شهرستان چندین ماه و بعضاً چندین سال است که بدون دلیل موجه با سرپرستی و بدون رییس اداره می شوند که قطعاً به ضرر شهرستان دشتستان و مردم منطقه است.

وی افزود: از جمله آنها اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی است  هر دوی این اداره ها می توانند نقش مؤثر و خطیری در عرصه های فرهنگی و تبلیغی داشته باشند که در حال حاضر با سرپرستی اداره می شوند که عملاً کارآیی لازم را در عرصه فرهنگی، تبلیغی و اجتماعی ندارند.

مصلح بیان کرد: همچنین منطقه انتظامی با این همه معضلات اجتماعی، امنیتی و حساسیت آن، چند ماه است که با سرپرستی فرماندهی می شود.

امام جمعه برازجان گفت: این خلا مدیریتی قطعاً بر عملکرد این ادارات و نهادها موثر است که انتظار می رود مدیران استانی قبل از آنکه بخواهند مدیری را از این شهرستان بردارند فردی کارآمد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه امام جمعه برازجان از بلاتکلیفی پست های کلیدی در دشتستان

گلایه امام جمعه برازجان از بلاتکلیفی پست های کلیدی در دشتستان