مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 19:252024-01-16اقتصادي

پرداخت 21 هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی تا دی ماه


معاون سیاست گذاری اقتصادی وزیر اقتصاد گفت: تا دی ماه سال جاری 10 هزار میلیارد تومان منابع اشتغال اختصاص یافت که با تلفیق منابع بانک ها 21 هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از شادا، سید علی روحانی، معاون سیاست گذاری اقتصادی در اولین همایش ملی ظرفیت روستا در اقتصاد ملی گفت: در مورد عملکرد قانون اشتغال روستایی تا دی ماه سال جاری، 10 هزار میلیارد تومان منابع صندوق از اشتغال پرداخت شد که البته با کمک بانک ها در قالب تسهیلات 21  هزار میلیارد تومان شد.

وی افزود: از منابع اختصاص داده شده برای این منظور  54 هزار میلیارد ریال آن هنوز استفاده نشده و از آنجا که قرار بود منابع اشتغال روستایی در قالب تبصره 18 باشد، از تیرماه تسهیلات در این قالب  پرداخت نشد و با پیگیری های انجام شده قرار است تا پرداخت تسهیلات به روستاییان آغاز شود.

روحانی اضافه کرد: همه پروژه های اشتغال زایی در این بخش توسط بانک ها مورد ارزیابی قرار گرفته تا ساز و کار و تضمین سود دهی داشته باشند.

در عین حال وزارت صمت، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت میراث فرهنگی در حوزه صنایع دستی، وزارت فرهنگ و ارشاد و وزارت نیرو وزارت ارتباطات، و همچنین معاونت علمی و فناوری نیز بخشی از تسهیلات خود را به توسعه روستایی قرار می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 21 هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی تا دی ماه

پرداخت 21 هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی تا دی ماه