مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 15:102024-01-02سياسي

نهالکاری دوچرخه سوار دوستدار محیط زیست در ایسنای یزد


دوچرخه سوار آستارایی که طی 22 سال گذشته بارها شهرهای مختلف کشورمان و افزون بر 70 کشور جهان را با عناوین مختلفی مانند سفیر صلح و دوستی بین ملتها، - سفیر اهدای خون، همیار طبیعت، سفیر سلامت و غیره رکاب زده است، در سفر به یزد با حضور در دفتر نمایندگی ایسنا در این استان، چند اصله نهال زیتون غرس کرد.

کرامت عزیززاده این سفر به دور ایران را با هدف ترویج فرهنگ درختکاری در راستای طرح ملی کاشت یک میلیارد درخت در کشور آغاز کرده و پس از سفر به استانهایی مانند گیلان، مازندران، گلستان و خراسان، سمنان، قم، تهران و قزوین و نیز اصفهان و فارس، اکنون وارد استان یزد شده است.

وی هدف از این سفر را ترویج فرهنگ کاشت درخت و علاوه بر ان ترویج فرهنگ اهدای خون در جامعه ذکر کرد و گفت: ایرانی ها، مردمانی مهمان نواز و مهربان هستند ولی بعضاً اهتمام لازم را به حفظ محیط زیست و پاک نگه داشتن آن وجود ندارد لذا در این سفرها تلاش خواهم کرد علاوه بر ترویج فرهنگ انسان دوستانه اهدای خون، کاشت نهال به هر بهانه و در هر فرصتی را بین مردم کشورم ترویج دهم.

عزیززاده که با حضور در مرکز انتقال خون یزد، پیام بیماران نیازمند به خون را به عنوان گوش اهداکنندگان یزدی رسانده و در آنجا نیز نهالی کاشته است، اظهار کرد: در این سفر به هر بهانه ای و از هر فرصتی برای کاشت نهال در مدارس، د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهالکاری دوچرخه سوار دوستدار محیط زیست در ایسنای یزد

نهالکاری دوچرخه سوار دوستدار محیط زیست در ایسنای یزد