مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 05:552024-01-13بين الملل

شکست تل آویو در هدف قرار دادن رهبران حماس با وجود کمک اطلاعاتی آمریکا


یک رسانه آمریکایی خبر داده سازمان جاسوسی این کشور از چند روز پس از هفتم اکتبر، برای پیدا کردن اعضای ارشد حماس و همچنین اسرای اسراییلی در غزه، - یک رسانه آمریکایی خبر داده سازمان جاسوسی این کشور از چند روز پس از هفتم اکتبر، برای پیدا کردن اعضای ارشد حماس و همچنین اسرای اسراییلی در غزه، به تل آویو کمک اطلاعاتی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان جاسوسی آمریکا سیا در حال جمع آوری اطلاعات از اعضای ارشد حماس و همچنین مکان حضور اسرای اسراییلی در غزه است و این اطلاعات را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می دهد.

در آستانه صدمین روز از جنگ در غزه، روزنامه نیویورک تایمز بامداد شنبه به نقل از مقام های آمریکایی فاش کرده این گروه ضربت جدید چند روز پس از هفتم اکتبر و آغاز عملیات طوفان الاقصی شکل گرفته است.

در این گزارش آمده که جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید بالافاصله پس از هفت اکتبر، یک یادداشت درون سازمانی را به نهادهای اطلاعاتی و وزارت دفاع آمریکا ارسال و دستور ایجاد این گروه ضربت و جمع آوری داده های اطلاعاتی درباره رهبران حماس را صادر کرده است.

نیویورک تایمز نوشته هنوز مشخص نیست این اطلاعات به چه میزان برای تل آویو ارزشمند بوده است، با این حال هیچ کدام از رهبران حماس در غزه دستگیر و کشته نشده اند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست تل آویو در هدف قرار دادن رهبران حماس با وجود کمک اطلاعاتی آمریکا

شکست تل آویو در هدف قرار دادن رهبران حماس با وجود کمک اطلاعاتی آمریکا