مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 11:152024-01-08سياسي

جشنواره ابوذر جزو اثرگذارترین جشنواره های رسانه ای در کشور است


جشنواره ابوذر جزو اثرگذارترین جشنواره های رسانه ای در کشور است و شهرداری به عنوان نهاد خدمتگذار به مردم وظایفی ذاتی دارد که از جمله آن ها می توان حمایت و ورود به مسئله فرهنگ سازی و حفظ هویت شهری اشاره کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی شهردار مشهد گفت: جشنواره ابوذر جزو اثرگذارترین جشنواره های رسانه ای در کشور است و شهرداری به عنوان نهاد خدمتگذار به مردم وظایفی ذاتی دارد که از جمله آن ها می توان حمایت و ورود به مسئله فرهنگ سازی و حفظ هویت شهری اشاره کرد.

محمدرضا قلندر شریف در جلسه ای با اعضای شورای سیاست گذاری جشنواره ابوذر در سالن شهدای شهرداری، اظهار کرد: شهرداری و شورای شهر در جریان برگزاری جشنواره ابوذر در کنار برگزارکنندگان و شرکت کنندگان قرار دارند و از فعالیت هایی که به تقویت نام و نشان مشهد منجر شود به صورت جدی حمایت می کنند.

قلندر شریف با بیان اینکه جشنواره ابوذر جزو اثرگذارترین جشنواره های رسانه ای در کشور است، بیان کرد: شهرداری به عنوان نهاد خدمتگزار به مردم وظایفی ذاتی دارد که از جمله آن ها می توان حمایت و ورود به مسئله فرهنگ سازی و حفظ هویت شهری اشاره کرد.

وی عنوان کرد: حوزه فرهنگی و مسائل در این بخش با فکر و اندیشه مردم سر و کار دارد، این ماجرا کار کردن در این حوزه را بسیار سخت و وظایف را بر دوش مدیریت شهری نیز سنگین ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ابوذر جزو اثرگذارترین جشنواره های رسانه ای در کشور است

جشنواره ابوذر جزو اثرگذارترین جشنواره های رسانه ای در کشور است