مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 20:302024-01-08فناوري

وای فای 7 سرانجام از راه رسید


اتحاد وای فای صدرو گواهینامه ی وای فای 7 را آغاز کرده است؛ استانداردی که استریم پایدار محتوای 4K و 8K را به خصوص در واقعیت مجازی فراهم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از زومیت، اتحاد وای فای (Wi-Fi Alliance) از حالا به بعد دستگاه های سازگار با استاندارد وای فای 7 را به طور رسمی تأیید می کند.

محصولات مجهز به این فناوری به صورت تضمین شده با یکدیگر کار می کنند.

به بیان دیگر در سال جاری می توان منتظر ورود محصولات حوزه ی گوشی هوشمند، لپ تاپ و روترهای مجهز به وای فای 7 بود که نسبت به محصولات مجهز به وای فای 6E ازنظر سرعت و پایداری اتصال به شبکه برتری های زیادی ارائه خواهند داد.

در بخشی از اطلاعیه ی رسمی اتحاد وای فای آمده است که وای فای 7 برای رفع نیازهایی مثل پخش محتوا با پهنای باند بالا و استریم آنلاین بازی ها با نرخ تأخیر بسیار پایین ارائه می شود و این ویژگی ها می تواند محبوبیت هدست واقعیت مجازی و کار از راه دور را افزایش دهد.

کوین رابینسون مدیرعامل Wi-Fi Alliance می گوید وای فای 7 اولین نسل این فناوری محسوب می ؤود که بر پایه ی باند 6 گیگاهرتز ساخته شده است؛ باندی که نسبت به باند استفاده شده در وای فای 6E، دامنه ی پوشش بالاتر و گسترده تری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وای فای 7 سرانجام از راه رسید

وای فای 7 سرانجام از راه رسید