مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 15:352024-01-07سياسي

هیچ گونه تنگ نظری در خصوص تأیید صلاحیت ها صورت نگرفته است


هیچ گونه تنگ نظری در خصوص تأیید صلاحیت ها صورت نگرفته و آن عزیزانی که رد صلاحیت شده اند بر اساس قوانین و مستندات موجود بوده است.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار رشتخوار گفت: هیچ گونه تنگ نظری در خصوص تأیید صلاحیت ها صورت نگرفته و آن عزیزانی که رد صلاحیت شده اند بر اساس قوانین و مستندات موجود بوده است.

حسین باهوش 17 دیماه، در جلسه شورای اداری شهرستان رشتخوار با تسلیت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و محکوم کردن حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، گفت: به سمت انتخابات در حرکت هستیم و باید با انجام تبلیغات محیطی در فضاهای شهری، روستایی و مجازی یک انتخابات پرشور، با رونق و مشارکت حداکثری در شهرستان برگزار نماییم.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می رود مردم عزیز این شهرستان همان طور که در دوره های قبل مشارکت بالا و همراهی لازم را با نظام و انقلاب داشتند در این دوره هم در صحنه انتخابات حضور کامل داشته باشند.

باهوش با اشاره به اینکه شهرستان رشتخوار آرایش سیاسی گرفته است، عنوان کرد: باید در بحث انتخابات بسیار حواسمان جمع باشد زیرا برخی افراد و سو استفاده گران با غبارآلود کردن فضای سیاسی شهرستان و با ایجاد دیدگاه های منفی می خواهند دستاوردهای نظام و انقلاب را زیر سؤال ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ گونه تنگ نظری در خصوص تأیید صلاحیت ها صورت نگرفته است

هیچ گونه تنگ نظری در خصوص تأیید صلاحیت ها صورت نگرفته است