مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 11:002024-01-09اجتماعي

3 دوره آموزشی برای شاغلان صنایع دستی در ایلام برگزار می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت: 3 دوره آموزش شاغلان صنایع دستی با هدف دستیابی شاغلان به مهارت های جدید در ایلام برگزار می شود.

- فرزاد شریفی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام، صبح سه شنبه 19 دی ماه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: 3 دوره آموزش شاغلان صنایع دستی در استان ایلام برگزار می شود.

 وی افزود: این 3 دوره آموزشی با هدف دستیابی شاغلان به اطلاعات و مهارت های جدید و بروز برای بهبود وضعیت کاری آنها برگزار می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام ادامه داد: این آموزش ها در دوره تکمیلی رنگ رزی سنتی با استفاده از مواد اولیه بومی (مرحله پیش از تولید)، غرفه آرایی (مرحله پس از تولید) و نحوه راه اندازی کسب و کار مجازی (مرحله پس از تولید) است.

شریفی خاطرنشان کرد: در آموزش شاغلان  با ارائه راهکارهایی ضمن افزایش سطح دانش عمومی شاغلان رشته های صنایع دستی به خصوص در حوزه های مدیریت تولید و بازرگانی، قوانین و مقررات اداری (عمومی) و استانداردها، شاهد ارتقاء جایگاه صنایع دستی و به تبع آن کمک به رشد و توسعه کشور در ابعاد مختلف با بهره برداری از ظرفیت های موجود در کشورمان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 دوره آموزشی برای شاغلان صنایع دستی در ایلام برگزار می شود

3 دوره آموزشی برای شاغلان صنایع دستی در ایلام برگزار می شود