مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 13:102024-01-14سياسي

آماده راه اندازی سازمان مدیریت بحران شهرداری تبریز هستیم


شهردار تبریز با بیان اینکه تمام وظایف مدیریت بحران شهری بر عهده شهرداری است، اعلام کرد: بر اساس آمار فقط در شهر تبریز، شهرداری چندین برابر مدیریت بحران استانی در این حوزه هزینه می کند و ما آماده راه اندازی سازمان مدیریت بحران شهرداری تبریز هستیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز با بیان اینکه تمام وظایف مدیریت بحران شهری بر عهده شهرداری است، اعلام کرد: بر اساس آمار فقط در شهر تبریز، شهرداری چندین برابر مدیریت بحران استانی در این حوزه هزینه می کند و ما آماده راه اندازی سازمان مدیریت بحران شهرداری تبریز هستیم.

یعقوب هوشیار امروز 24 دیماه، در یکصد و شصت و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر در خصوص اقدامات صورت گرفته جهت تدوین برنامه کاهش خطرات و سوانح اظهار کرد: مناطق پرخطر و حادثه خیز شهر توسط شهرداری شناسایی و جهت اصلاح به مناطق ابلاغ شده است.

وی از پیگیری مستمر آمار وضعیت این نقاط خبر داد و افزود: تلاش داریم رفت و روب این مناطق به صورت مکانیزه انجام شود و ضمن ارائه آموزش های لازم، علائمی نیز جهت استفاده حین کار به کارگران ارائه شده است.

وی با بیان اینکه کاهش سوانح برای کارگران جزو موضوعات اولویت دار شهرداری تبریز است، تشریح کرد: به صورت جدی در پی ایجاد تمهیداتی برای کارگران عزیزی هستیم که به طور شبانه روزی نسبت به ارائه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده راه اندازی سازمان مدیریت بحران شهرداری تبریز هستیم

آماده راه اندازی سازمان مدیریت بحران شهرداری تبریز هستیم