مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 18:052023-12-31بين الملل

درگیری شدید قایق های یمنی و بالگرد های آمریکایی در دریای سرخ


پس از هفته ها تنش و درگیری در دریای سرخ، امروز یکشنبه، شاهد تشدید تنش ها در این محدوده جغرافیایی و درگیری میان قایق های انصارلله یمن و نیروی دریایی و بالگرد های آمریکایی بودیم.

- بین الملل تابناک: پس از هفته ها تنش و درگیری در دریای سرخ، امروز یکشنبه، شاهد تشدید تنش ها در این محدوده جغرافیایی و درگیری میان قایق های انصارلله یمن و نیروی دریایی و بالگرد های آمریکایی بودیم.

  کامرون از گفت وگو با امیرعبداللهیان درباره حملات در دریای سرخ خبر داد 1402/10/10 - 15:40 وزیر خارجه انگلیس دیوید کامرون امروز یکشنبه در پیامی در ایکس از گفت وگوی تلفنی با همتای ایرانی خود حسین امیرعبداللهیان خبر داد.

  وی در ادامه حمایت از تل آویو و جنایات این رژیم در غزه مدعی شد حملات در دریای سرخ جان بی گناهان و اقتصاد جهان را تهدید می کند و افزود به صراحت اعلام کردم ایران با توجه به حمایت طولانی از حوثی ها (انصارالله یمن) در جلوگیری از این حملات مسؤولیت برعهده دارد .

  کامرون اخیراً هم در مصاحبه با روزنامه تلگراف ایران را به انجام فعالیت های مخرب در بریتانیا و منطقه غرب آسیا متهم کرده بود؛ ادعایی که واکنش سخنگوی دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران ناصر کنعانی را در پی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری شدید قایق های یمنی و بالگرد های آمریکایی در دریای سرخ

درگیری شدید قایق های یمنی و بالگرد های آمریکایی در دریای سرخ