مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 17:452024-01-14سياسي

بیانیه شورایعالی دوره ششم سازمان نظام پرستاری


شورای عالی دوره ششم سازمان نظام پرستاری بیانیه شماره یک خود را منتشرکرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، شورای عالی سازمان نظام پرستاری اولین بیانیه خود را در آغاز دوره ششم فعالیت این سازمان منتشر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:خداوند منان را شاکر و سپاسگذاریم که ما را لایق اخذ اعتماد جامعه بزرگ پرستاری کشور قرار داد تا بتوانیم با عمل به وعده های خودگام بلندی را در جهت ارتقای مولفه های سلامت هم میهمنان عزیز برداریم .

به گواه پنج دوره گذشته، انتخابات دوره ششم یکی از رقابتی ترین انتخابات ادوار گذشته نظام پرستاری بود و در نهایت یکی از ائتلاف های انتخاباتی با عنوان آرمان پرستاری کشور که با شعار تغییر و رفع انحصار پا به عرصه گذاشته و از ابتدا با ارائه اصول ،رویکردها،اهداف و برنامه های مشخص به رقابت پرداخت، توانست مورد اقبال جامعه پرستاری قرار گیرد .

منتخبین دوره ششم امروز خود را متعهد به حمایت از یکایک جامعه پرستاری و فعالین حرفه از هر گروه و نگاه می داند و رجاء واثق دارد با همراهی همه کسانی که در کارنامه شان سلامت ،دوری از سهم خواهی و خدمت صادقانه وجود دارد، خواهد توانست با ایجاد شبکه ای فعال، متعامل و علمی به اهداف اعلامی جامه عمل بپوشاند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه شورایعالی دوره ششم سازمان نظام پرستاری

بیانیه شورایعالی دوره ششم سازمان نظام پرستاری