مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 14:262024-01-15سياسي

چرا دشمنان جمهوری اسلامی به دنبال تضعیف انتخابات هستند


از آن جایی که یکی از مهمترین شاخصه های تبدیل مردم سالاری دینی به حکومت استکباری و به ظاهر دموکراسی غربی «مشارکت ضعیف» است، دشمنان جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب به دنبال تضعیف «انتخابات» بوده اند.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس: دشمنان جمهوری اسلامی که اصل مردم سالاری دینی را هدف گرفته اند، به دنبال تبدیل مردم سالاری اسلامی به یک حکومت باب میل خودشان هستند.

اما از آن جایی که یکی از مهمترین شاخصه های تبدیل مردم سالاری دینی به حکومت استکباری و به ظاهر دموکراسی غربی مشارکت ضعیف است، دشمنان جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب به دنبال تضعیف انتخابات بوده اند.

اما رهبر معظم انقلاب با شناسنایی اهداف دشمنان و بیان راهکار برای مقابله با آن، راهشان را دشوار کرده اند؛ راهی که هزینه های فراوانی را در راستای آن خرج کردند.

به همین جهت گروه سیاسی خبرگزاری فارس، گزیده بیانات رهبر انقلاب و راهکار های ایشان در رابطه با اهداف دشمنان در راستای تضعیف انتخابات را بازخوانی نموده است.

حضرت آیت الله خامنه ای در جمع مردم استان کردستان به حساسیت انتخابات اشاره و بیان کردند: انتخابات یکی از آزمون های بزرگ ملت ایران در مقابل چشم دشمنان است؛ به همین جهت روی انتخابات ما حساسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا دشمنان جمهوری اسلامی به دنبال تضعیف انتخابات هستند

چرا دشمنان جمهوری اسلامی به دنبال تضعیف انتخابات هستند