مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 18:452024-01-06فرهنگي

ضرغامی:جشنواره عکس میراث خراسان جنوبی نماد تمدن، معماری و هنر ایرانی است


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: جشنواره ملی عکس میراث ماندگار خراسان جنوبی، نماد تمدن، معماری و هنر ایرانی است که در طول هزاران سال توسط مردم این خطه پرتلاش خلق و به یادگار مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عصر امروز در بازدید از نمایشگاه آثار برگزیده دومین جشنواره ملی عکس میراث ماندگار خراسان جنوبی که در محل بنای تاریخی ارگ کلاه فرنگی برپا شده بود، این جشنواره را یک کار خلاقانه خواند و اظهارداشت: جشنواره ملی عکس میراث ماندگار خراسان جنوبی، نماد تمدن، معماری و هنر ایرانی است که در طول هزاران سال توسط مردم این خطه پرتلاش خلق و به یادگار مانده است.

وی خاطر نشان کرد: در این جشنواره ظرفیت های بی نظیر خراسان جنوبی به خوبی در قالب تصاویر زیبا و گویا به تصویر کشیده شده است.

وی تصریح کرد: تماشای این تصاویر مانند بازدیدی از جاذبه های تاریخی، گردشگری، طبیعی، صنایع دستی و مردم شناسی سراسر استان بود.

وزیر میراث فرهنگی بیان کرد: عکس های این نمایشگاه بسیار باکیفیت و شبیه تابلوی نقاشی هستند و زندگی در این عکس ها جریان دارد.

ضرغامی گفت: باید محلی برای نمایش دائمی این عکس ها در نظر گرفته شده و آثار در قالب کتاب نفیسی به چاپ برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرغامی:جشنواره عکس میراث خراسان جنوبی نماد تمدن، معماری و هنر ایرانی است

ضرغامی:جشنواره عکس میراث خراسان جنوبی نماد تمدن، معماری و هنر ایرانی است