مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 09:052024-01-06اقتصادي

تحقق 215 درصدی صدور اسناد مالکیت روستایی در استان یزد


مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد از تحقق 215 درصدی صدور اسناد مالکیت کاداستری روستایی نسبت به برنامه تکلیفی 9 ماهه خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد از تحقق 215 درصدی صدور اسناد مالکیت کاداستری روستایی نسبت به برنامه تکلیفی 9 ماهه خبر داد.

مهدی اقبال در این خصوص اظهار کرد: بر اساس برنامه تکلیفی و هدف گذاری شده صدور سه هزار جلد سند کاداستر در 12ماه و 2250 جلد سند در 9 ماه تعریف شده است.

وی افزود: با تلاش های صورت گرفته در واحدهای ثبتی و ادارات بنیاد مسکن در پایان آذرماه شاهد صدور 4851 جلد سند مالکیت کاداستری در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر هستیم.

مدیرکل ثبت اسناد استان ادامه داد: بر این اساس در 9 ماه امسال، تحقق 215 درصدی صدور اسناد کاداستری روستایی در استان یزد داشته ایم که در این بخش در سال گذشته هم رتبه نخست کشور به یزد رسید.

اقبال درباره عملکرد سایر بخش هم از اتمام کاداستر اراضی ملی و رشد 71 درصدی کاداستر اراضی کشاورزی و رتبه نخست کشور در این بخش خبر داد.

عضو شورای قضایی استان خاطرنشان کرد: خوشبختانه تلاش های قابل توجهی در تمامی بخش ها در قالب تیم ها جهادی و نذر خدمت به پشتوانه همکاری تلاش های شبانه روزی همکاران در اداره کل و واحد ثبتی در حال انجام است که رتبه های برتر در بخش های مختلف همچون اسناد قانون تعیی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 215 درصدی صدور اسناد مالکیت روستایی در استان یزد

تحقق 215 درصدی صدور اسناد مالکیت روستایی در استان یزد