مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 09:302024-01-17اقتصادي

ضرب الاجل های بانکی که شوخی است / حرف استاندار خراسان شمالی باز هم بر روی زمین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان ها خبرگزاری دانشجو؛ موضوع نهضت ملی مسکن که از وعده های مهم دولت سیزدهم بود، با فراز و نشیب فراوانی رو به رو بوده است؛ - استاندار خراسان شمالی برای پرداخت تسهیلات مسکن بار ها ضرب الاجل تعیین کرده، اما هیچ گاه بانک ها به آن اهمیت نداده و تفاوتی در پرداخت وام مسکن مشاهده نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان ها خبرگزاری دانشجو؛ موضوع نهضت ملی مسکن که از وعده های مهم دولت سیزدهم بود، با فراز و نشیب فراوانی رو به رو بوده است؛ این موضوع در برخی استان ها پیشروی مناسبی داشته، اما در بعضی از استان ها نیز همچنان مشکلات متعددی بر سر راه قرار دارد.

یکی از استان هایی که نهضت ملی مسکن در آن، آن طور که باید و شاید رشد نداشته، خراسان شمالی است؛ استانی محروم که جزء استان های کم درآمد کشور محسوب می شود و همین موضوع توجه بیشتر به آن را می طلبد.

ناصر فخرموحدی سیزدهم آبان ماه در نشست کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری خراسان شمالی اظهار کرد: اگرچه موضوع ناترازی میان منابع و مصارف بانک های استان از موانع پرداخت تسهیلات عنوان شده است، اما این امر نباید منجر به پرداخت نشدن تسهیلات شود.

وی افزود: با توجه به بالا بودن نسبت مصارف بانک های استان به منابع، پیگیری های لازم در راستای تعیین خط اعتباری ویژه برای خراسان شم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل های بانکی که شوخی است / حرف استاندار خراسان شمالی باز هم بر روی زمین

ضرب الاجل های بانکی که شوخی است / حرف استاندار خراسان شمالی باز هم بر روی زمین