مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 14:052023-12-28سياسي

ضرورت گفتمان سازی برای پیگیری مطالبات و پیشرفت استان کرمان


همه مجموعه های فعال در حوزه پیشرفت استان کرمان و شهرستان باید با نگاه راهبردی، گفتمان واحدی را دنبال کنند که به گفتمان مسلط جامعه تبدیل شود.

- ایسنا/کرمان مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: همه مجموعه های فعال در حوزه پیشرفت استان کرمان و شهرستان باید با نگاه راهبردی، گفتمان واحدی را دنبال کنند که به گفتمان مسلط جامعه تبدیل شود.

عبدالله مرادی امروز هفتم دی ماه در جمع کنشگران و دستیاران مردمی فرمانداران سراسر استان کرمان که با محوریت مشارکت در انتخابات برگزار شد، اظهار کرد: مشارکت مسئله ای است که باید در عرصه های مختلف عمومی، جهادی، فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و .

رخ دهد و نتیجه آن در مشارکت سیاسی و صندوق رای بروز یابد.

وی با اشاره به تأثیر مشارکت اجتماعی موثر در فاصله میان انتخابات از طریق سازمان های مردم نهاد، مراکز جهادی و فرهنگی، مساجد، هیئت های اندیشه ورز و دفاتر تسهیلگری، افزود: اگر تمام ظرفیت های نظام که برای مشارکت فراهم کرده، فعال باشد، تأثیر آن در صندوق رای هم آشکار خواهد شد.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، خطاب به دولت و فعالان عرصه انقلاب، بر به اوج رساندن مشارکت عمومی و اجتماعی تأکید کرد و گفت: باید فرآیند مردمی سازی را مستمر انجام دهیم تا خیر و برکتی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت گفتمان سازی برای پیگیری مطالبات و پیشرفت استان کرمان

ضرورت گفتمان سازی برای پیگیری مطالبات و پیشرفت استان کرمان