مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 08:052024-01-08فرهنگي

سومین جشنواره گل نرگس «خوسف» برگزار می شود


فردا سومین جشنواره مردمی گل نرگس این شهرستان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خوسف، سید علی حسینی، فرماندار این شهرستان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خوسف را بیش از هر چیز به دیار گل های نرگس و دیار مولانا محمدابن حسام الدین خوسفی شاعر آیینی قرن هشتم و نهم هجری می شناسند اظهارداشت: نمی توان فرهنگ غنی، دیگرنام آوران شهرستان، پنبه مله، عناب، معادن شهرستان و.

این منطقه را از نظردور داشت.

وی با اشاره به این که خوسف صاحب رتبه اول تولید گل نرگس در استان خراسان جنوبی است گفت: گل نرگس خوسف، با عطر و بوی منحصر به فرد و ماندگاری بالا گوی سبقت کیفیت این محصول را از سایر نقاط ربوده و در تولید گل نرگس با کیفیت بیش از هر اقلیم دیگری سربلند است.

وی با بیان اینکه خوسف مهیای برگزاری سومین جشنواره مردمی گل نرگس است، از برگزاری این جشنواره در سه شنبه 19 دی ماه خبر داد و از همه مردم خراسان جنوبی و این شهرستان دعوت کرد در این جشنواره مردمی که در ساعت 9 صبح در آرامگاه ابن حسام خوسفی برگزار می شود شرکت کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان، از انعقاد تفاهنامه بین سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل پست خراسان جنوبی، همزمان با برگزاری این جشنواره در راستای حمایت از تولید گل نرگس و شناسایی بازار انتقال گل نرگس و توزیع  این گل در کوتاه تری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین جشنواره گل نرگس «خوسف» برگزار می شود

سومین جشنواره گل نرگس «خوسف» برگزار می شود