مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 09:302024-01-07سياسي

همه آزادگان عالم به شهید سلیمانی تأسی می کنند


دشمن به خاطر ترس از جایگاه شهید سلیمانی در قلوب ملت ستمدیده و آزاده دنیا و از روی استیصال و درماندگی اقدام به ترور ایشان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز با بیان این که شهادت سردارسلیمانی یک حادثه تاریخی است و او قهرمان ملی ایران و نماد آزادگی در سراسر جهان است، افزود: فقدان وجود نازنینش هنوز بر سینه ها سنگینی می کند و تنها وعده صادقانه پروردگار در پیروزی نهاییِ مستضعفین و شور انتقام الهی است که عاشقان آرمان مقاومت را در غم فراقِ آن یار عزیز، نگاهبان است.

  به گفته سردار جاویدان، حاج قاسم سلیمانی پس از سال ها مجاهدت در شکل گیری انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس و پس از آن به عنوان مؤثرترین فرد مبارزه با عناصر تروریسم در منطقه و جهان شناخته شده بود و او نمادی بارز از عزت، غیرت، اخلاص، استکبار ستیزی، دفاع از مظلوم و وطن دوستی بود.

شهید سلیمانی با عزم و اراده ای آهنین و ایمانی الهی، مخلصانه، مجاهدت کرد و رمز تعالی شخصیتی او نیز اخلاص در وجودش بود.

فرمانده انتظامی هرمزگان همچنین اضافه کرد: شهید سلیمانی با سربلندی زندگی کرد و با افتخار، جان خود را فدای آرمان های نظام جمهوری اسلامی و امنیت و آرامش ملت بزرگ ایران کرد و اکنون که آن عزیز به خداپیوسته و به شهادت رسیده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه آزادگان عالم به شهید سلیمانی تأسی می کنند

همه آزادگان عالم به شهید سلیمانی تأسی می کنند