مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 16:102024-01-01سياسي

طرح موضوعات اختلافی ریشه در توطئه کشورهای فرامنطقه ای دارد


موضع ایران همواره موضع واحدی در زمینه مالکیت خود بر جزایر سه گانه بوده است و طرح مستمر این موضوع از سوی برخی کشورهای جنوب خلیج فارس، - محمد آشوری نماینده مردم هرمزگان در مجلس در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: طرح ادعاهای واهی در مورد مالکیت جزایر سه گانه ایران در خلیج فارس، هیچ گاه مورد قبول ایران نبوده و نیست.

وی با بیان این که ایران بر سر مالکیت خود بر جزایر ایرانی 3 گانه در خلیج فارس بارها موضع مقتدرانه خویش را اعلام و بر مواضع صلح جویانه خود در مورد کشورهای منطقه تأکید کرده، افزود: این که هر از گاهی کشورهای جنوبی خلیج فارس با صدور بیانیه هایی بدنبال طرح مباحث اختلاف افکن باشند، عملا راه به جایی نخواهند برد.

آشوری اضافه کرد: موضع ایران همواره موضع واحدی در زمینه مالکیت خود بر جزایر سه گانه بوده است و طرح مستمر این موضوع از سوی برخی کشورهای جنوب خلیج فارس، بازی در پازل بیگانگان برای اختلاف افکنی میان کشورهای منطقه است.

نماینده مردم بوموسی، بندرعباس، بندرخمیر، حاجی آباد و قشم در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: هرگاه که کشورهای منطقه بدنبال بهبود روابط سیاسی خود با یکدیگر هستند، برخی کشورهای فرامنطقه ای با تحریک در این زمینه ها، بدنبال ایجاد تفرقه و اختلاف و دامن زدن به اختلاف ها هستند تا بتوانند منافع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح موضوعات اختلافی ریشه در توطئه کشورهای فرامنطقه ای دارد

طرح موضوعات اختلافی ریشه در توطئه کشورهای فرامنطقه ای دارد