مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 15:152024-01-08سياسي

ثبت نام تمام اقوام و گروه های سیاسی برای نامزدی انتخابات مجلس در گلستان


خوشبختانه در شاخص های مختلف ثبت نام داوطلبان نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی، شاهد رشد قابل توجه و افزایش شاخص ها در استان گلستان هستیم و از همه اقوام و مذاهب به نسبت جمعتی آنها و از همه جمعیت سیاسی استان داوطلب نامزدی برای انتخابات پیش رو داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر علی محمد زنگانه در جمع اساتید دانشگاه های استان گلستان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه امسال اظهار کرد: انتخابات امسال از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: همه ما باید نقش سفیر دعوت مردم به انتخابات را ایفا کنیم و با روشنگری و بیان اهمیت برگزاری انتخابات و بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم، نقش بسیار موثری را در برگزاری انتخابات باشکوه را ایفا کنیم.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: در ارزیابی مجموعه هایی که افکارسنجی را انجام می دهند، امید ایجاد شده در بین مردم در استان گلستان بیش از میانگین کشوری است و ما باید قدر این شرایط را بدانیم.

زنگانه گفت: خوشبختانه در شاخص های مختلف ثبت نام داوطلبان نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی، شاهد رشد قابل توجه و افزایش شاخص ها در استان گلستان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام تمام اقوام و گروه های سیاسی برای نامزدی انتخابات مجلس در گلستان

ثبت نام تمام اقوام و گروه های سیاسی برای نامزدی انتخابات مجلس در گلستان