مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 09:252024-01-20سياسي

ضرورت آمادگی دستگاه های اجرایی برای مدیریت بحران تأمین آب در اردبیل


در راستای تأمین آب شرب پایدار استان اردبیل به ویژه مرکز استان، برنامه های مورد نیاز از سوی دستگاه های مربوط تدوین و عملیاتی شده و از ابتدای دولت سیزدهم با جدیت در حال پیشرفت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی صبح امروز در شورای مدیریت منابع آب استان اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر برای تأمین آب شرب بسیاری از مناطق استان اردبیل مشکل جدی وجود ندارد ولی تأمین آب شرب مرکز استان دارای مشکلات جدی بوده که نیازمند یک برنامه کوتاه مدت عملیاتی است.

وی با اشاره به برنامه ریزی ها و اقدامات آغاز شده، افزود: سال های سال برنامه ریزی و اقدام برای تأمین آب پایدار رها شده بود که از ابتدای دولت سیزدهم این مسئله با جدیت در حال پیشرفت است، اما طبیعتاً با توجه به حجم پروژ ه ها زمان بر می شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: وضعیت فعلی و ماه های آینده تأمین آب شرب مرکز استان اردبیل در شرایط نامطلوبی قرار دارد و برنامه ریزی های لازم جهت آمادگی برای شرایط بحرانی و همچنین تامین آب پایدار در بلندمدت در دست اقدام است.

اصلاح الگوی مصرف جزو اولویت های حوزه آب عاملی با بیان اینکه مدیریت مصرف آب و صرفه جویی مناسب از سوی مردم دارای اهمیت است، تصریح کرد: مصرف آب شرب در عموم حوزه ها غیراصولی و نادرست بوده که نیازمند همکاری دستگاه های اجرایی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت آمادگی دستگاه های اجرایی برای مدیریت بحران تأمین آب در اردبیل

ضرورت آمادگی دستگاه های اجرایی برای مدیریت بحران تأمین آب در اردبیل