مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 18:102024-01-17فرهنگي

مسعود فروتن: تئاتر را جوانان در این سرزمین حفظ کرده اند


شاید در حال حاضر فضایی برای ارائه تله تئاتر وجود نداشته باشد اما خوب است که هنرمندان حتی شده برای آرشیو خود به ساخت تله تئاتر از آثارشان بپردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کارگاه کارگردانی نمایش تلویزیونی اولین کارگاه آموزشی چهل ودومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با حضور مسعود فروتن، مجری، کارگردان سینما و تلویزیون و مدرس کارگاه کارگردانی نمایش تلویزیونی صبح امروز چهارشنبه، 27 دی ماه در کارگاه نمایش تئاتر شهر برگزار شد.

مسعود فروتن در این کارگاه توجیهی به معرفی جایگاه و مقام کارگردان تلویزیون و حوزه فعالیت و اختیارات او برای شناخت بهتر هنرجویان با این تخصص پرداخت.

او با پیشنهاد برگزاری مداوم اینگونه کارگاه های آموزشی بیان کرد: یک جلسه برای انتقال تمام دانسته ها به علاقه مندان زمان بسیار اندکی است.

کار جشنواره در مورد این کارگاه تمام شد اما کار دانستن و شناخت کارگردانی تلویزیونی تمام نشده است و خیلی خوب است که هنرمندان تئاتر در این کارگاه ها شرکت کنند و کارگردانی تلویزیون را بشناسند.

این کارگردان پیشکسوت خاطرنشان کرد: شاید در حال حاضر فضایی برای ارائه تله تئاتر وجود نداشته باشد اما خوب است که هنرمندان حتی شده برای آرشیو خود نیز به ساخت تله تئاتر از آثارشان بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسعود فروتن: تئاتر را جوانان در این سرزمین حفظ کرده اند

مسعود فروتن: تئاتر را جوانان در این سرزمین حفظ کرده اند