مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 23:402024-01-02اقتصادي

تعطیلی منوتو بازارگرمی برای جذب کارفرمای جدید بود؟!


اغلب مجریان این شبکه با شبکه های ماهواره ای رقیب مذاکره نکرده اند و در حال تولید برنامه برای منوتو هستند که ظاهراً به منزله امید آنها به تداوم فعالیت شبکه متبوعشان است.

- با وجود آنکه قریب پنجاه روز پیش، مدیران ماهواره ای شبکه فارسی زبان من و تو از تعطیلی این شبکه خبر داده بودند، این شبکه همچنان فعال است و حتی با برخی مجریان دیگر شبکه های فارسی زبان برای جذب مذاکره داشته است؛ موضوعی که شائبه بازارگرمی مدیران این شبکه برای جذب کارفرمای جدید را در پی داشته و این پرسش را پیش آورده که آیا کل خبر منتشر شده درباره تعطیلی این شبکه یک آگهی جذب سرمایه گذار برای دولت های خاص بوده است؟! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ شبکه منوتو 22 آبان 1402 با انتشار اطلاعیه ای، تعطیلی رسمی اش را در صورت تداوم آنچه بحران مالی خوانده شده، ژانویه 2023 (بهمن 1402) اعلام کرده است.

عمده این بیانیه بر روش هایی که مدیران منوتو سعی کرده اند در چهارده سال فعالیت این شبکه به درآمدزایی برسند، متمرکز است و در نهایت با این جمع بندی که موفق نشده اند شبکه را به درآمد برسانند، تعطیلی شبکه را اعلام کرده و گفته اند در حال در میان گذاشتن ماجرا با کارمندانشان هستند.

شبکه منوتو که عملاً از 2010 راه اندازی شده، با تولید حجم بالایی از برنامه های سرگرمی، در لابلای آن، به ارائه یک تاریخ روتوش شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی منوتو بازارگرمی برای جذب کارفرمای جدید بود؟!

تعطیلی منوتو بازارگرمی برای جذب کارفرمای جدید بود؟!