مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 10:552024-01-09سياسي

آمارهای هشدار دهنده از پویش ملی سلامت/وضعیت نامناسب سبک زندگی در شهرها


وزیر بهداشت با بیان اینکه آمارهای به دست آمده از پویش ملی سلامت تا کنون به ویژه در مناطق شهری هشدار دهنده است؛ گفت: سبک زندگی و تغذیه در مناطق شهری، - وزیر بهداشت با بیان اینکه آمارهای به دست آمده از پویش ملی سلامت تا کنون به ویژه در مناطق شهری هشدار دهنده است؛ گفت: سبک زندگی و تغذیه در مناطق شهری، وضعیت مناسبی ندارد و این درحالیست که سه چهارم مردم کشورمان در مناطق شهری سکونت دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر بهرام عین اللهی در نشست اعطای اعتبارنامه منتخبان ششمین دوره شورای عالی سازمان نظام پرستاری که در سالن شهید سردار سلیمانی وزارت بهداشت برگزار شد، ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این انتخابات، گفت: جا دارد از جامعه پرستاری که حضور و مشارکت گسترده ای در این دوره از انتخابات داشتند، تشکر کنیم.

وی گفت: باید قدر لحظات مسئولیت را بدانیم؛ خداوند این فرصت را به منتخبان ششمین دوره شورای عالی سازمان نظام پرستاری داده که مدتی از عمر خود را برای خدمت به جامعه پرستاری، اختصاص دهند.

وزیر بهداشت پرستاران ایرانی را از بهترین پرستاران دنیا دانست و عنوان کرد: در حادثه تروریستی هفته گذشته در کرمان همچون سایر برهه ها و بحران ها، شاهد ایثارگری و رشادت نیروهای بهداشتی، درمانی و پرستاران بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمارهای هشدار دهنده از پویش ملی سلامت/وضعیت نامناسب سبک زندگی در شهرها

آمارهای هشدار دهنده از پویش ملی سلامت/وضعیت نامناسب سبک زندگی در شهرها