مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 13:352024-01-03سياسي

ائمه جمعه نباید به جای مسئولین وعده دهند


دبیر شورای عالی حوزه های علمیه خطاب به ائمه تاکید کرد: ما نباید به جای مسئولین وعده دهیم، وظیفه ما مطالبه گری و تذکر به شیوه ای دوستانه و محترمانه است.

- ایسنا/قم دبیر شورای عالی حوزه های علمیه خطاب به ائمه تاکید کرد: ما نباید به جای مسئولین وعده دهیم، وظیفه ما مطالبه گری و تذکر به شیوه ای دوستانه و محترمانه است.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار ائمه جمعه شهرها و بخش های استان قم به تبیین رسالت های اساسی ائمه جمعه پرداخت و اظهار کرد: کسی که در این جایگاه می خواهد پیشوایی مردم را عهده دار شود باید ابتدا از نظر شخصی و خانوادگی وظایفی را انجام دهد و وجداناً به آنچه که می گوید معتقد و به بیشتر آن در مقام عمل پایبند باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، وی افزود: امیرالمؤمنین (ع) می فرماید: مَن نَصَبَ نَفسَهُ للنّاسِ إماما فلیَبدأ بتَعلیمِ نَفسِهِ قَبلَ تَعلیمِ غَیرِه.

یعنی کسی که می خواهد خود را پیشوای مردم قرار دهد باید ابتدا نفس خود را تربیت کند.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه بیان کرد: در این زمانه باید خیلی مراقبت کنیم؛ چرا که علاوه بر خداوند و رسول او که اعمال ما را می بینند، قرآن می فرماید: فَسَیَرَی اللَّهُ عَمَلَکُمْ وَرَسُولُهُ وَالْمُؤْمِنُون ؛ در میان جامعه ای هستیم که علی رغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه نباید به جای مسئولین وعده دهند

ائمه جمعه نباید به جای مسئولین وعده دهند