مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 09:052024-01-11سياسي

صدرالحسینی: رژیم جنایتکار صهیونسیتی ریشه ترور و تروریسم در منطقه است


سیدرضا صدرالحسینی کارشناس مسائل غرب آسیا، گفت: ریشه ترور و پدیده تروریسم در منطقه، غده چرکین و جنایت کاری بنام رژیم غاصب صهیونیستی است که اقدامات ضدانسانی خود را در مقابل چشم های بسته نهادهای بین المللی انجام می دهد.

- سیدرضا صدرالحسینی کارشناس مسائل غرب آسیا در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، درخصوص وجود ریشه های تروریسم در منطقه، گفت: تروریسم در حوزه حقوق بین الملل، به عنوان یک موضوع بسیار مهم، سال هاست که در دستور کار قرار دارد، در واقع موضوع تروریسم بعد از جنگ جهانی دوم به عنوان یک پدیده پلید مورد توجه حوزه سیاست خارجی کشورها و حوزه حقوق بین الملل قرار گرفته است، البته مسئله تروریسم یکی از موضوعات اساسی برای امنیت داخلی هر کشور نیز محسوب می گردد.

وی افزود: پس از به وجود آمدن رژیم صهیونیستی، این رژیم با اقدامات تروریستی در داخل سرزمین های اشغالی و همچنین دست اندازی به حوزه امنیت در مناطق مختلف جهان به عنوان تروریست دولتی، اقداماتی را انجام داده که امروزه هم همچنان ادامه دارد.

این کارشناس مسائل غرب آسیا تأکید کرد: اقدامات تروریستی دولت غاصب صهیونیستی همواره مورد حمایت نظام سلطه به ویژه آمریکایی ها قرار گرفته است تا جایی که تاکنون نزدیک به 100 بیانیه و قطعنامه برای مقابله با اقدامات تروریستی این رژیم که مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدرالحسینی: رژیم جنایتکار صهیونسیتی ریشه ترور و تروریسم در منطقه است

صدرالحسینی: رژیم جنایتکار صهیونسیتی ریشه ترور و تروریسم در منطقه است