مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 15:452023-12-27فرهنگي

واکنش یک دوبلور دیگر به تخریب طهماسب


علی همت مومیوند دوبلور و صداپیشه در واکنش به تخریب مرحوم ناصر طهماسب توسط برخی افراد، گفت: واکنش های غیر منصفانه اینگونه افراد اصلا زیبنده دوبلور برجسته و خوش نام کشورمان نیست.

- علی همت مومیوند دوبلور درگفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا گفت: مرحوم طهماسب یکی از باهوش ترین، بهترین و خوش صداترین گویندگان ایران در تمام دوران دوبلاژ بوده است.

وی با اشاره به محبوبیت صدای مرحوم طهماسب افزود: ایشان صدای خارق العاده و پرنفوذی داشتند و هر وقت بجای شخصیت های مختلف در فیلم های ایرانی و خارجی، انیمیشن هاو .

صحبت می کردند، آنقدر صدای ایشان منطبق با آن شخصیت بود، گویا از حنجره آن بازیگر برآمده است و صدای زنده یاد طهماسب همیشه در ذهن و قلب ها ماندگار خواهد شد.

مومیوند در واکنش به قضاوت های برخی افراد خاطرنشان کرد: واکنش های غیرمنصفانه اینگونه افراد به هیچ عنوان زیبنده دوبلور برجسته و خوش صدای کشورمان نیست، این یک تصمیم شخصی است که یک گوینده چگونه متن هایی را بخواند و بجای چگونه شخصیت هایی صحبت کند.

علی همت مومیوند، صداپیشه و دوبلور ایرانی، که بسیاری از ما او را به واسطه دوبله فیلم و انیمیشن های موفق به خاطر داریم، از نخستین دوبلورهای پس از انقلاب است که در سال 1363 به این حرفه وارد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش یک دوبلور دیگر به تخریب طهماسب

واکنش یک دوبلور دیگر به تخریب طهماسب