مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 11:352024-01-06سياسي

بازگشت علی رهبری با والری گرگیف به ایران


والری گرگیف، یکی از مشهورترین رهبران جهان و مدیر ارشد اپراهای مارینسکی در سنت پترزبورگ و اپرای بولشوی در مسکو به همراه علی رهبری (رهبر اپرای مارینسکی) به ایران می آید.

- والری گرگیف، یکی از مشهورترین رهبران جهان و مدیر ارشد اپراهای مارینسکی در سنت پترزبورگ و اپرای بولشوی در مسکو به همراه علی رهبری (رهبر اپرای مارینسکی) به ایران می آید.

رهبری ضمن تاکید بر اینکه حضور او و والری گرگیف در ایران ارتباطی با بنیاد رودکی ندارد، به ایسنا گفت: مایسترو گرگیف با آمدن به ایران به همراه من موافقت کرده است و قرار است که با ارکستر سمفونیک جوانان ایران در فرصتی مناسب کنسرت برگزار کنیم.

او ادامه داد: این اتفاق پروژه ای است که به همراه خانم سوسن تقی پور (رییس مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 46) برایش برنامه ریزی کرده ایم و تنها باید تاریخ مناسبی برای آن انتخاب کنیم.

در این کنسرت قرار است که من قسمت اول را با یک قطعه ایرانی دوتار و ارکستر سمفونیک با نوازندگی آیدین اولیانسب و آذین راستگر رهبری کنم و قسمت دوم را مایسترو گرگیف رهبری می کند.

این آهنگساز و رهبر بین المللی ارکستر در توضیحات بیشتر، درباره جزییات شکل گرفتن این پروژه گفت: یک سال پیش، سرکار خانم تقی پور با من تماس گرفتند و گفتند که جوانان و استادان زیادی هستند که علاقه مندند تا من به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت علی رهبری با والری گرگیف به ایران

بازگشت علی رهبری با والری گرگیف به ایران