مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 11:052024-01-16حوادث

انهدام 18 باند شرارت در مرزهای کشور


فرمانده مرزبانی فراجا با بیان اینکه عمده کشفیات مواد مخدر مرزبانی کشور در سیستان و بلوچستان است، گفت: 18 باند شرارت در نقطه صفر مرزی منهدم و تعدادی شناسایی و دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از مرکز اطلاع رسانی مرزبانی سیستان و بلوچستان، سردار احمدعلی گودرزی اظهار کرد: عمده کشفیات مواد مخدر مرزبانی کشور در سیستان و بلوچستان است چرا که این خطه در خط مبارزه قرار دارد و از کشورهای همسایه؛ مواد مخدر به داخل کشور وارد می شود.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که در زمینه مبارزه با مواد مخدر اقدام بی امان دارد؛ دنیا مرهون تلاش ارزنده کشور ایران است که بیشترین درگیری را با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر از راه زمینی و دریایی برای کشف و ضبط دارد.

فرمانده مرزبانی فراجا ادامه داد: کشفیات مواد مخدر امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 24 درصد افزایش یافته است و اکنون مرزها استحکام خوبی دارند در ابعاد مختلف در حوزه پهپاد گروه های پهپادی زیادی در مناطق جنوب شرق کشور مستقر کرده ایم که تمام حرکات و اقدامات ضد امنیتی گروه های ضد انقلاب و معاند را در گوشه کنار مرزهای ما بررسی کنند.

وی تاکید کرد: کشورهای همسایه نباید اجازه دهند گروه های مسلح از خدا بی خبر که مردم بی گناه را به شهادت می رسانند و اقدام آنها دور از اخل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام 18 باند شرارت در مرزهای کشور

انهدام 18 باند شرارت در مرزهای کشور