مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 00:502024-01-06اقتصادي

تاکنون بیش از 98 درصد تعهد اشتغال استان محقق شده است


مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در هفتمین جلسه قرارگاه جهادی اشتغال استان البرز از تحقق 98 درصدی تعهدات اشتغال استان معادل 48175 فرصت شغلی تا دهم دی ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، هفتمین جلسه قرارگاه جهادی اشتغال استان البرز که به ریاست معاون استاندار در سالن جلسات شهدای دولت برگزار شد، مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با ارائه مطالبی از اقدامات صورت گرفته در مصوبات جلسات قبلی، در خصوص تعهد ایجاد اشتغال دستگاه های اجرایی در سامانه ملی رصد در سال جاری گزارش داد.

عبدالله دارایی، در این جلسه خاطرنشان کرد ثبت بیش از 98 درصد تعهدات اشتغال استان معادل 48175 فرصت شغلی تا یوم جاری از سوی دستگاه های اجرایی در سامانه ملی رصد صورت پذیرفته است و سرجمع از ابتدای سال گذشته تاکنون بیش از 104 هزار اشتغال ایجادی توسط دستگاه های اجرایی در سامانه ملی رصد ثبت شده است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اشاره به کسب رتبه پنجم در شاخص ترکیبی اشتغال استان البرز در کشور که در شورای عالی اشتغال اعلام شد گفت: استان البرز با اقدامات جهادی در بخش اشتغال ثبت تعهدات مربوط به اشتغال استان در سامانه ملی رصد توسط دستگاه های اجرایی و با مشارکت بخش خصوصی از ضریب صحت 88 درصدی برخوردار بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون بیش از 98 درصد تعهد اشتغال استان محقق شده است

تاکنون بیش از 98 درصد تعهد اشتغال استان محقق شده است