مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 02:452024-01-11سياسي

رادان در فراجا چه کرد؟


با گذشت یکسال از انتصاب سردار احمدرضا رادان به عنوان فرمانده کل انتطامی کشور، مرکز اطلاع رسانی پلیس، گزارشی از اهم اقدامات انجام شده از سوی وی در این مدت را منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار احمدرضا رادان، در تاریخ 17 دی ماه سال 1401 با حکم رهبر معظم انقلاب به عنوان فرمانده کل انتظامی کشور منصوب شد.

حالا پس از گذشت یکسال از آغاز دوران فرماندهی رادان در راس مجموعه انتظامی کشور، مرکز اطلاع رسانی پلیس گزارشی را تحت عنوان مرور یکسال، عهد بستن سردار رادان با مردم؛ چه گفت و چه شد در اختیار رسانه ها قرار داده که متن کامل آن به نقل از این مرکز در ادامه آمده است: با مرور روزهایی که در یکسال فرماندهی سردار رادان بر فراجا گذشت و البته کنار هم گذاردن سخنان وی در روز معارفه و عمل این فرمانده مقتدر پلیس، که: عهد می بندم آسایش خود را مشتاقانه فدای آرامش شهروندان کنم و سایه رحمت فراجا در همه جا و بر سر هر ایرانی گسترده است و دست اقتدارش مدافع حق ملتی است که سزاوار هرگونه جان فشانی و فداکاری است ، می توان به این نتیجه رسید که در 365 روز اخیر با وجود تلاطمات مختلف اجتماعی، فراجا کارنامه قابل قبولی داشته است.

این مهم را باید در اجرای موفق طرح نوروزی، با وجود افزایش سفرها و ترددهایی با ضریب امنیت بالا در جاده ها و شهرهای کشور دید؛ و در برگزاری مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رادان در فراجا چه کرد؟

رادان در فراجا چه کرد؟