مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 13:152024-01-03سياسي

کرمانشاه به هم افزایی همه جانبه نیاز دارد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: کرمانشاه فراتر از جناح بندی های سیاسی، به هم افزایی همه جانبه نیاز دارد - ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: کرمانشاه فراتر از جناح بندی های سیاسی، به هم افزایی همه جانبه نیاز دارد حجت الاسلام والمسلمین غفوری در نشست هم اندیشی با جمعی از کرمانشاهیان مقیم تهران، با اشاره به ظرفیت های استان کرمانشاه برای پیشرفت و ارتقاء اظهار کرد: به لطف خدا امروز کرمانشاه در شرایطی بسیار مناسب برای تحول بنیادین و فراگیر قرار دارد.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه شایسته جایگاهی بالاتر از وضع کنونی است، عنوان کرد: در سال های آینده کرمانشاه باید در ردیف اولین استان های کشور باشد.

غفوری دغدغه مندی نسبت به آینده کرمانشاه را وظیفه همه دلسوزان این استان دانست و اظهار کرد: آینده کرمانشاه به فعالیت های آموزشی فرهنگی و تربیتی امروز ما وابسته است و بر همه ما واجب است که برای فردای کرمانشاه نیروهایی متعهد و متدین تربیت کنیم.

وی فرهنگ را پایه مسائل مهم و اساسی خواند و گفت: در میان همه مشکلات استان کرمانشاه، مسائل فرهنگی ریشه ای تر و جدی تر است.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه مسیری که امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری برای ما ترسیم کرده اند صراط مستقیم اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه به هم افزایی همه جانبه نیاز دارد

کرمانشاه به هم افزایی همه جانبه نیاز دارد