مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 08:502024-01-16بين الملل

آزمون لاهه


امروز در دنیا کسی تردیدی ندارد که اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه، مصداق بارز نسل کشی و همچنین کوچ اجباری و به ویژه کشتار غیرنظامیان به خصوص کودکان و زنان است و حتی خود ساکنان اراضی اشغالی هم نسبت به این مسأله تردیدی ندارند و موضوعی نیست که داوران دادگاه .

- امروز در دنیا کسی تردیدی ندارد که اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه، مصداق بارز نسل کشی و همچنین کوچ اجباری و به ویژه کشتار غیرنظامیان به خصوص کودکان و زنان است و حتی خود ساکنان اراضی اشغالی هم نسبت به این مسأله تردیدی ندارند و موضوعی نیست که داوران دادگاه لاهه بتوانند برای آن توجیه بتراشند و از زیر بار مسئولیت قضاوت عادلانه شانه خالی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن پاک آیین، تحلیلگر مسائل بین الملل در یادداشتی نوشت: اقدام اخیر دولت آفریقای جنوبی در شکایت از جنایات رژیم صهیونیستی در دادگاه بین المللی لاهه، یک اقدام کاملا شجاعانه و انساندوستانه بود.

مردم آفریقای جنوبی و دولتمردان این کشور که خودشان سال ها قبل دوران آپارتاید و نژادپرستی را سپری کردند با مصائب این سیستم آشنا هستند و به طور ملموس، جنایات و آسیب هایی را که به دلیل تبعیض نژادی بر مردم وارد می شود حس کردند و برای شان امری آشناست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون لاهه

آزمون لاهه