مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 15:502024-01-01اقتصادي

کشاورزان با مشاهده علائم خسارت شته گندم نسبت به مبارزه با آن اقدام کنند


مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: کشاورزان با مشاهده علائم خسارت شته گندم، سریعا نسبت به مبارزه با آن اقدام کنند.

- ایسنا/اردبیل مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: کشاورزان با مشاهده علائم خسارت شته گندم، سریعا نسبت به مبارزه با آن اقدام کنند.

به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل یحیی آذرمی با اعلام این خبر افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی استان که در آن شاهد افزایش دما و کاهش رطوبت هستیم و پیش بینی تداوم این شرایط در روزهای آینده و مساعد بودن شرایط برای گسترش آفت شته گندم در مزارع سبز گندم و جو کلیه کشاورزان و گندمگاران استان می بایست ضمن بازدید مکرر از مزارع خود در صورت مشاهده هرگونه علایم خسارت شته به مراکز خدمات جهاد کشاورزی محل زندگی خود مراجعه و از توصیه ها و راهنمایی های کارشناسان بهره جسته و طبق توصیه آنان اقدام به مبارزه با این آفت مکنده نمایند.

این مقام مسئول عنوان کرد: ارغوانی شدن برگ و ساقه یا خطوط زرد رنگ کشیده داخل برگها از علائم این آفت است که خوشبختانه تمامی کشاورزان استان این آفت را بخوبی می شناسند.

آذرمی بیان کرد: از کلیه بهره برداران می خواهیم با مشاهده علائم این آفت و یا خود آفت سریعاً به مراکز خدمات محل زندگی خود مراجعه و نسبت به انجام عملیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان با مشاهده علائم خسارت شته گندم نسبت به مبارزه با آن اقدام کنند

کشاورزان با مشاهده علائم خسارت شته گندم نسبت به مبارزه با آن اقدام کنند