مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 08:352024-01-09دانش

برای جلوگیری از پدیده «مهاجرت نخبگان» از الگوی رویان استفاده کنیم


رییس جهاد دانشگاهی با بیان اینکه برای جلوگیری از پدیده «مهاجرت نخبگان» از الگوی رویان استفاده کنیم، گفت: یک محقق بیش از آنکه به پول نیاز داشته باشد به احترام نیاز دارد.

- برای جلوگیری از پدیده مهاجرت نخبگان از الگوی رویان استفاده کنیم رییس جهاد دانشگاهی با بیان اینکه برای جلوگیری از پدیده مهاجرت نخبگان از الگوی رویان استفاده کنیم، گفت: یک محقق بیش از آنکه به پول نیاز داشته باشد به احترام نیاز دارد.

ما باید به محققان خود اهمیت بدهیم و امکانات لازم را در اختیار آنها قرار بدهیم.

مسلمی نایینی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه باید برای شناساندن چهره های علمی و اخلاقی کشور تلاش بیشتری انجام داد، اظهار کرد: بسیاری از دانشمندان ما نظیر زنده یاد سعید کاظمی آشتیانی از جنبه های مختلفی می تواند برای اقشار مختلف جامعه ما الگو باشند.

بر این اساس تلاش برای شناساندن این الگوها مسئولیت ما است؛ چرا که جامعه ما در حال حاضر بیش از هر زمانی دیگر به آشنایی به این الگوها نیاز دارند و خوشبختانه ما جامعه الگوپذیری داریم.

وی در ادامه تصریح کرد: افراد در موضوعاتی نظیر ورزشی و هنری به راحتی برای جوانان ما الگو می شوند؛ این در حالی است که علی رغم مشتاقان زیاد برای شناخت الگوهای موثر در حوزه های علمی، متاسفانه فرهیختگان علمی ما آن طور که بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای جلوگیری از پدیده «مهاجرت نخبگان» از الگوی رویان استفاده کنیم

برای جلوگیری از پدیده «مهاجرت نخبگان» از الگوی رویان استفاده کنیم