مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 17:202023-12-26سياسي

مشکلات روانی؛ پیامد بهره کشی از کودکان در فضای مجازی


روانشناس تخصصی کودک و نوجوان با انتقاد از سود جویی و بهره کشی برخی والدین از کودکان در فضای مجازی، هشدار داد: تبعات روانی که متوجه این کودکان است تا همیشه همراه آنها خواهد بود.

- روانشناس تخصصی کودک و نوجوان با انتقاد از سود جویی و بهره کشی برخی والدین از کودکان در فضای مجازی، هشدار داد: تبعات روانی که متوجه این کودکان است تا همیشه همراه آنها خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر پریسا یاسمی نژاد با بیان این که واژه کودک کار برای کودکانی استفاده می شود که به قصد کسب درآمد از سوی خانواده مجبور به کار پایین تر از سن قانونی هستند، اظهار کرد: انجام این فعالیت به عنوان منبع درآمدی که عموما هم بهره آن نصیب خانواده یا والدین می شود، مصداق بارز کودک آزاری است.

روان آشفته ای که همیشه با کودکان کار همراه است وی با انتقاد از سود جویی برخی والدین از کودکان، که به تازگی در فضای مجازی باب شده، هشدار داد: تبعات روانی که متوجه این کودکان است تا همیشه همراه آنها خواهد بود.

وی با تاکید بر این که هیچ تفاوتی به لحاظ مفهوم بین کودکی که در فضای مجازی با ظاهری شیک فعالیت می کند با کودکی که اصطلاحا سر چهارراه با ظاهری نامناسب کسب درآمد می کند وجود ندارد خاطرنشان کرد: برای هر دو دسته این کودکان واژه کودک کار اطلاق می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات روانی؛ پیامد بهره کشی از کودکان در فضای مجازی

مشکلات روانی؛ پیامد بهره کشی از کودکان در فضای مجازی