مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 08:402024-01-04سياسي

چهره دشمنان نظام در حادثه تروریستی کرمان برای مردم بیشتر نمایان شد


ملت شریف ایران در اینگونه حوادث، چهره دشمنان نظام و کشور را بهتر و بیشتر شناخته اند و نفرت آنان از منافقان و خائنان بخصوص آمریکای جنایتکار بیش از گذشته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، محمد کریمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران، در پی حادثه تروریستی که منجر به شهادت رسیدن و مجروح شدن جمعی از مردم ولایتمدار و مشتاق فرزند امام و انقلاب، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مراسم سالروز گرامیداشت شهادت سردار دلها در کرمان شد، با انتشار پیامی تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است : بسم الله الرحمن الرحیم إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ تروریست های کوردل بار دیگر به دستور ارباب آمریکایی و اسراییلی که خود دستی خون آلود در جنایات فرزندان برومند این انقلاب، نظام و کشور دارند، بار دیگر از آستین خشم و کینه توزی آنان نسبت به تربیت یافتگان مکتب حضرت امام خمینی (ره)، جانشین به حق و خلف صالح ایشان حضرت آیت الله الامام خامنه ای مدظله العالی، نظیر انسان بی نظیری چون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیرون آمد و حادثه ای خونبار و پر از غم و ماتم را برای این کشور شهیدپرور رقم زد.

دشمن نادان این ملت هنوز بر این اندیشه و باور نرسیده است که  اعتقاد قلبی ما بر این است، خون به ناحق ریخته شده شهدای عزیزمان و شهدای این ترور ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهره دشمنان نظام در حادثه تروریستی کرمان برای مردم بیشتر نمایان شد

چهره دشمنان نظام در حادثه تروریستی کرمان برای مردم بیشتر نمایان شد