مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 09:302024-01-09اجتماعي

مداوای دردهای زندگی بانوی کارآفرین با زیارت کریمه اهل بیت(ع)


بانوی کارآفرین مازندرانی «فرحناز کاظمی» که با سختی های زیاد توانست نه تنها بار زندگی خودش را به دوش بکشد زمینه اشتغال بانوان دیگر را در کارگاه خیاطی اش فراهم کرده است، - خبرگزاری فارس مازندران ـ زهرا طاهری پرکوهی اینکه هر انسان و هر زندگی حکایت و سایه روشن های خودش را دارد یک اصل است، اما از دل همین انسان ها، افرادی سر در می آورند که باوجود این سایه روشن ها نه تنها سرنوشت خود بلکه سایر افراد جامعه را هم تغییر می دهد.

این خصلت افراد موفق است که درس ها را یاد می گیرند و در کنارش این درس ها را در زندگی خود به کار می بندند؛ همانند خانم کاظمی از شهرستان تنکابن که درس کارآفرینی اش را از کف بازار یاد گرفت در این میان سال های سختی را پشت سر گذاشت اما پشت مشکلات را به خاک زر.

مصاحبه ای با خانم فرحناز کاظمی در زمینه تولید دستمال آشپزخانه در کارگاه شهرستان تنکابن فعالیت می کند، ترتیب دادیم که سخن خود را با جمله ای مهم شروع می کند و می گوید: هر چیزی که به من سپرده شود به چشم امانت به آن نگاه می کنم، چه پسرم و چه محصول باشد .

بانوی کارآفرین پشت چرخی که زندگی را می دوزد *این کارآفرین در بازار قد کشید این کارافرین 42 ساله خاطرات سال های کودکی اش را ورق می زند، زمانی که با کار در بازار سری از بین سرها درآورد و اینگونه ادامه می دهد: از بچگی در با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مداوای دردهای زندگی بانوی کارآفرین با زیارت کریمه اهل بیت(ع)

مداوای دردهای زندگی بانوی کارآفرین با زیارت کریمه اهل بیت(ع)